Jak nakupovat

Jak nakupovat

Doprava

Zboží je dodáváno zpravidla do 24 hodin od expedice (viz. indikace dostupnosti u zboží). Je nutné vyplnit telefonní číslo, kurýr vás bude kontaktovat o doručení. PPL doručuje ve všední dny a soboty v době mezi 8. – 16. hodinou – je proto nutné zabezpečit převzetí v místě doručení. Změny je možné činit po domluvě s kurýrem nebo na zákaznické lince PPL 840 775 775 nebo České pošty 840 111 244

Zásilkovna: V případě, kdy zákazník zvolí jako dopravu osobní odběr na Zásilkovně a zvolená výdejna bude uzavřena, pošleme objednávku na nejbližší možnou výdejnu Zásilkovny.

POZOR! Při převzetí zásilky od přepravce doporučujeme vždy zkontrolovat neporušenost obalu a pokud to situace umožňuje, tak i objednané zboží. Mechanicky poškozené zásilky nepřebírejte a v případě potíží nás neprodleně kontaktujte na email XXX@XXXXXXXXXX.cz.

Ceník dopravy

Osobní odběr zdarma
Česká pošta - balík na poštu 119,- Kč
Česká pošta - balík do ruky 145,- Kč
Zásilkovna- výdejní místo 70,- Kč
Zásilkovna - doručení na adresu 89,- Kč
PPL - kurýrní služba 129,- Kč

Platba

Hotově na prodejně zdarma
Dobírka 35,-  Kč
Bankovní převod zdarma
Platební karta zdarma

Odstoupení od smlouvy

Zakoupené zboží nám můžete vrátit pokud využijete práva na odstoupení od smlouvy do 14 dnů od nákupu.  Více informací naleznete v obchodních podmínkách v oddíle "Odstoupení od kupní smlouvy".

Reklamace

Máte problém se zbožím, které jste u nás zakoupili? Navštivte naši nejbližší prodejnu nebo kontaktujte zákaznickou podporu a my vám pomůžeme problém vyřešit. Více informací naleznete v obchodních podmínkách v oddíle "Odpovědnost za vady a reklamace zboží"

Zákaznická linka

Pokud jste nenalezli požadovanou odpověď na Vaši otázku, můžete nás kontaktovat v pracovních dnech v době od 9:00 do 17:00 hodin.

Jak nás můžete kontaktovat?
e-mail: XXX@XXXX.cz