Doprava
Zboží je dodáváno zpravidla do 24 hodin od expedice (viz. indikace dostupnosti u zboží). Je nutné vyplnit telefonní číslo, kurýr vás bude kontaktovat o doručení. PPL doručuje ve všední dny a soboty v době mezi 8. – 16. hodinou – je proto nutné zabezpečit převzetí v místě doručení. Změny je možné činit po domluvě s kurýrem nebo na zákaznické lince PPL 840 775 775 nebo České pošty 840 111 244
Zásilkovna: V případě, kdy zákazník zvolí jako dopravu osobní odběr na Zásilkovně a zvolená výdejna bude uzavřena, pošleme objednávku na nejbližší možnou výdejnu Zásilkovny.
POZOR! Při převzetí zásilky od přepravce doporučujeme vždy zkontrolovat neporušenost obalu a pokud to situace umožňuje, tak i objednané zboží. Mechanicky poškozené zásilky nepřebírejte a v případě potíží nás neprodleně kontaktujte na email XXX@XXXXXXXXXX.cz.
Ceník dopravy
Osobní odběr | zdarma |
Česká pošta - balík na poštu | 119,- Kč |
Česká pošta - balík do ruky | 145,- Kč |
Zásilkovna- výdejní místo | 70,- Kč |
Zásilkovna - doručení na adresu | 89,- Kč |
PPL - kurýrní služba | 129,- Kč |
Platba
Hotově na prodejně | zdarma |
Dobírka | 35,- Kč |
Bankovní převod | zdarma |
Platební karta | zdarma |
Odstoupení od smlouvy
Zakoupené zboží nám můžete vrátit pokud využijete práva na odstoupení od smlouvy do 14 dnů od nákupu. Více informací naleznete v obchodních podmínkách v oddíle "Odstoupení od kupní smlouvy".
Reklamace
Máte problém se zbožím, které jste u nás zakoupili? Navštivte naši nejbližší prodejnu nebo kontaktujte zákaznickou podporu a my vám pomůžeme problém vyřešit. Více informací naleznete v obchodních podmínkách v oddíle "Odpovědnost za vady a reklamace zboží"
Zákaznická linka
Pokud jste nenalezli požadovanou odpověď na Vaši otázku, můžete nás kontaktovat v pracovních dnech v době od 9:00 do 17:00 hodin.
Jak nás můžete kontaktovat?
e-mail: XXX@XXXX.cz